در انتظار بهار!

در انتظار بهار!

?در انتظار بهار!

♦️خزان که می آید آنها که از گرمای تابستان خسته شده اند، خنکای پاییز برایشان دلچسب است. اما چند ماهی که می گذرد و سرمای هوا شدت می گیرد، دلشان برای آفتاب داغ تابستان تنگ می شود!

♦️اما آنان که لطافت هوای بهاری را تجربه کرده اند، در پاییز و زمستان، تنها به انتظار بهار می نشینند و خود را برای شکوفه ها و جوانه های بهاری آماده می کنند!

♦️منتظران بهار آموخته اند که هرچه هم سرما و خشکی زمستان سخت و طولانی باشد، بازهم آمدن بهار سنت حتمی و قطعی طبیعت است و هرگز برای رهایی از سرمای زمستان دست به دامان خزان نخواهند شد!

♦️چرا که اندک سرمایه و دسترنجشان را هم زرد و خشک خواهد کرد!

⛄️آدم برفی ها و آنها که آمدن بهار مجسمه های یخی شان را ذوب می کند جهان را از آمدن بهار می ترسانند و در تلاشند که بازهم زمستان را تحمیل کنند!

♦️اما جهانیان می دانند که تنها بهار است که باور دارد درختان خشکیده هم توان و استعداد جوانه زدن دارند و تنها بهار است که می تواند از درختان خشکیده و زیر برف زمستانی شکوفه های زیبا و جوانه های سرسبز بسازد!

?سال نو مبارک!

۱۳۹۹/۱۲/۳۰

@ensane_armani

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.