«جمهوری اسلامی» هدف یا وسیله!

«جمهوری اسلامی» هدف یا وسیله!

«جمهوری اسلامی» هدف یا وسیله!

✍️آن روز که عمروعاص دستور داد قرآن را سر نیزه کنند تا مالک را از خیمه معاویه به عقب برانند و در نهایت معاویه را به جای علی(ع) درجایگاه خلافت رسول الله(ص) بنشانند، شاید کمتر کسی می توانست تفاوت قالب و محتوا و هدف و وسیله را درک کند!

✍️و کمتر کسی می توانست تحلیل کند که وقتی هدف حکومت برقراری عدالت است، پس کاغذ قرآنی که سپر ظلم ظالم قرار بگیرد شایسته سوزاندن و آتش زدن خواهد بود!

?و این داستان نظام جمهوری اسلامی ماست!

♦️نقل کرده اند که بزرگی گفته است: حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است!

?هر صاحب عقل و فکری در خواهد یافت که این سخن زمانی قابل پذیرش است که نظام و حکومت در پی اجرای عدالت و خدمت به مردم باشد و اگر نبود عهدى که خداوند از دانشمندان گرفته که در برابر شکمبارگى ستمگر و گرسنگى مظلوم سکوت نکنند، ارزش حکومت از آب بینی بز کمتر بود❗️

?و امروز این سخن گاه دستاویز عمروعاص هایی قرار می گیرد که از عدالت علی(ع) گریزانند و تلاش می کنند تا با سر نیزه کردن امثال این قالبها و پوسته ها مردم را به پذیرش حاکمیت خودشان وادار کنند؛

? و در این میان سطحی نگران و ظاهربینانی هم پیدا می شوند که بدون تعمق و تدبر در این سخنان، نادانانسته ابزار حاکمیت ظالمانه معاویه ها قرار خواهند گرفت.

?اما ملت فهیم ایران که نظام جمهوری اسلامی را با رأی و نظر خود برگزیدند سرانجام راه استقلال و آزادی و عدالت خود را خواهند یافت و نظامی بر پایه عدالت که اساس اسلام حقیقی است با تکیه بر رأی و نظر همه جمهور خواهند ساخت!

?به امید آن روز

?روز جمهوری اسلامی مبارک
۹۹/۱/۱۲

@ensane_armani

  • 5 stars
    نظر از: سربازی از تبار سادات
    1400/01/16 @ 06:47:43 ب.ظ

    سربازی از تبار سادات [عضو] 

    موفق باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.