کیفیت یا کمیت؟!

کیفیت یا کمیت؟!

?در یک اتوبوس، بود و نبود هر مسافر می تواند درآمد روزانه راننده را تغییر دهد؛ برای همین هم رانندگان می خواهند که با هر ترفندی که شده تمام صندلی هایشان را پر کنند.

?اما برای یک درخت که حیات و هویتش را از ریشه می گیرد، تعداد شاخه ها مهم نیست، چرا که این شاخه ها هستند که در زنده ماندنشان به درخت محتاجند و هر شاخه که آهنگ جدایی و خیانت داشته باشد، جز خشکی و پوسیدگی در انتظارش نخواهد بود!

?و این ماجرای فرماندهان ماست.

♦️فرمانده حق، نیازی ندارد که برای اثبات خود تعداد سربازانش را افزایش بدهد و یا با حیله و نیرنگ آنان را برای خود نگه دارد، بلکه این سربازان هستند که برای رشد و کمال و سعادت خود به امامان و فرماندهان حق نیازمندند.

?هرچند پیوستن فرمانده سپاه امام حسن(ع) به معاویه، امام(ع) را وادار به صلح کرد و منجر به شکستن سربازان شد، اما هرگز نتوانست در بزرگی و عظمت و حقانیت شخصیت امام(ع) کوچکترین خللی وارد کند و آنچه در تاریخ ماندگار شد، حقانیت و صداقت امام(ع) بود و ضعف و سستی یارانش!

?میلادش مبارک?

 

@ensane_armani

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.