آرشیو برای: "مرداد 1396"

اطلاعات بادآورده

اطلاعات بادآورده
?باد که می وزد همه کاغذها را پخش می کند برایش فرقی نمی کند روزنامه باطله باشد یا برگه امتحان? ?اما برای دانش آموز سر جلسه امتحان تفاوت از زمین تا آسمان است? ?بعضی ها مثل بادند? ?هرچه به دستشان می رسد منتشر می کنند چه سخن باطل باشد و چه سخن قابل سنجش و… بیشتر »

عبادت خدا

عبادت خدا
شما تا امام را نبینید نمی توانید به خدا برسید، او می آید که انسان را اثبات کند، انسان را که اثبات کرد، خدا اثبات می شود، خدایی که هرگز در تاریخ دیده، فهمیده و دریافت نشده، عبادت نشده است. بیشتر »

آیینه تمام نمای خدا

آیینه  تمام نمای خدا
امام آیینه ی تمام نمای خداست، اما این چشم باید تمام او را ببیند، تا تمامِ نمای او را از خدا دریافت کند. او خودش به تنهایی کافی نیست، به همین دلیل است که در تاریخ مثل او بودند، اما بشریت جواب نگرفته باید ما به جایی برسیم، که تمامیت او را در یابیم، قدرت… بیشتر »

اثبات انسان

اثبات انسان
جهان برای موجودی خلق شده که خدانما باشد وقتی این موجود جلوه کرد،شما حقیقتاً خدا را می بینید، و گرنه باور نکن آن که مقابلش ایستادی و نماز می خوانی خداست،  تا انسان اثبات نشود هرگز خدا اثبات نمی شود، امام می آید که شما نمای خدا را ببینید، @ensane_armani بیشتر »

ظهور انسان

ظهور انسان
در اندیشه ناب توحیدی و عرفان ناب توحیدی این هست که خداوند جهان را برای موجودی ساخته است که خدانماست، یعنی از مخلوقیت او که صرفنظر می کنیم خدایی اش بروز و ظهور می کند، قدرتش حد ندارد، علمش حد ندارد، فضلش حد ندارد، حکمتش حد ندارد جهان برای چنین موجودی خلق… بیشتر »

گنج پنهان

گنج پنهان
تمام عرفان ناب توحیدی را شما نگاه کنید همین یک حقیقت است گفته است که: من گنج مخفی بودم دوست داشتم که شناخته شوم پس خلق کردم که شناخته شوم، تمام مخلوقات عالم را که ردیف کنید همه را هم که کنار هم قرار بدهید و همه را با هم جمع ، ترکیب، تفریق و ضرب و تقسیم… بیشتر »

بیداری

بیداری
بیداری یک انتخاب است می شود خوب انتخاب کرد و می شود یک انتخاب خوب را به یک انتخاب فراگیر برای آحاد جامعه، تبدیل کرد. چه در مقیاس ملی و چه در مقیاس جهانی  به امید روزی که همه او را انتخاب کنند اللهم عجل لولیک الفرج بیشتر »

جریان الهی انسان رو به پیشروی است

جریان الهی انسان رو به پیشروی است
جریان الهی انسان با شدت و حدت و با قدرت و صلابت رو به پیشروی است. مهم این است که درک درست و محکمی داشته باشیم، و چشمانی برای دیدن داشته باشیم ، که از قلب بصیری نمایندگی بکند، این چشم یک حلقه ارتباطی بیرونی است،اگراتصالش به قلب باشد، که منشا حیات قلب هم… بیشتر »

او برای چه می آید؟

او برای چه می آید؟
نگاه امیدوار ما به آینده ی زندگی انسان و بشر گره خورده است، به یک نگاه به یک حس به یک عاطفه به یک عشق به یک مهر و به یک محبت به یک فهم و به یک معرفت ، پیدا کردن کانون خوبی ها مرکز مهر و عشق و صفا ، نقطه تمرکزی و ثقل نیکی ها و خوبی ها که می آید، حالا… بیشتر »

او می آید

او می آید
او می آید البته هم ما می آییم و هم او،هم ما انسانها، (نه فقط مسلمانها و شیعه ها)، ما انسانها می آییم و او می آید، بنا نیست که کسی بماند و کسی به نزد کسی برود، او می آید و ما می آییم. او به سمت نقطه ای می رود که ما می آییم ، ما به سمت نقطه ای می رویم که… بیشتر »

تبریک خداوند به خودش

تبریک خداوند به خودش
فتبارک الله احسن الخالقین، خداوند پس از خلق انسان به خودش آفرین می گوید در حالی که برای خداوند کار سخت و آسان معنا ندارد ما وقتی کار خیلی ویژه ای انجام دهیم به خودمان آفرین می گوییم، اگر کاری سطحش پایین باشد و من به خودم آفرین بگویم معلوم هست که سطح… بیشتر »

بزرگداشت کوتاه مدت

بزرگداشت کوتاه مدت
دنیای سیاست پر است از بزرگداشتهایی که گاه تاریخ انقضاء آنها چند ماه دوام نمی آورد! و بزرگداشتهایی که گاه تنها بر روی «بغضاً للمعاویه» می چرخد و اثری از «حب علی» در آنها نیست چه بسیار انقلاب ها و قیامهایی که تنها به خاطر «نه گفتن» برپا شده و نهایتاً… بیشتر »

محدوده تکریم

وقتی داخل حرم می شوی، همه چیز، نام دیگری می گیرد!  “زائر امام رضا” واژه زیبایی است که انگار هر تکریمی را واجب می کند و هر توهینی را حرام! صحن امام رضا مکانی است که حتی زباله جمع کردنش هم  عاشقانه می شود! اما…. گاهی یادمان می رود که… بیشتر »

سخن گفتن با مردم

سخن گفتن با مردم
مشهد که می آیی معجونی از انسان ها را میبینی که هرکدام در دنیای خودشان غرق اند یکی برای شفای مریضش آمده و یکی برای مشکلات مالی اش و یکی برای قبولی کنکور و هرگز نمی توانی ارزش رفاه و سلامتی را برای آن دانش آموز پشت کنکور مانده ای توصیف کنی که همه آرزو و… بیشتر »